älskar dig..

hej, det var länge sen nu, men ska försöka skriva varje dag.
det har hänt en del, som jag inte orkar berätta..
i dag har mamma fyllt år och vi var på Kyrkultar'n och firade henne, på resturangen. :D
skit god mat.
men i alla fall, my var här i dag.. och juliet sov när hon kom så my drog av henne täcket och hon hade bara trosorna på sig, och så sa jag : "Dett skulle vi filmat", och my bara sa : "Hon ser fan död ut"... xD HAHA, så kul var det, my kastade täcket på henne och knuffade på henne, och skrek hon är död, men sen vaknade juliet, och så bröt helvetet ut. xD
sen gick jag ner och åt frukost när kl var 1, xD , var me my tills 4, och vi spelade basket & kollade på oth. :D
och my höll på me min mobil och jag höll på me hennes, men i alla fall.
det var min dag. inte så rolig när inte my var här. xD

image3


ÄLSKLING PÅ BILDEN, älskar dig gubben. :D Jesper.:D
men i alla fall, på onsdag börjar man skolan, tråkigt som fan. annika är borta i en månad, men nikki kommer tbx. :D

ses

xxx Beca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0