Drömmar?

Vad betyder drömmar egentligen? Hur uppstår drömmar? Är drömmar hemliga e-mails som de döda ska skicka till oss och ge oss en varning för nått som ska hända ? Har du någonsin drömt något som verkar så verkligt att du inte trodde att det var sant ? Har du nånsin drömt en dröm som du inte vill vakna upp ur, för den är så underbar och sen väcker någon en?

idag har det inte hänt något särskilt, :/ bara skola och så, och sen kom man hem till sin syster som var sjuk, och sen var det bara att sätta sig här.:D.
hihi, :D har drogat othsoundtracket i en vecka snart och ska köpa det andra snart.

. image10

Ni kanske undrar vad jag gillar för music, så här kommer lite av favoriterna elr vad man lyssnar på :
Keane, mcfly, paramore, Maroon 5, Amanda Jensen, Salem Al Fakir, RyanDan, Kent.
Lyssnar också på massa Old'School som fanns på 50-60-70talet som t.ex. Beatles, Ramones, Diana Ross & The Supremes, Aretha Franklin, Martha and the Vandellas, Elvis Presley med mera.

Hemma hos oss, har vi levt upp med en blues/country-pappa, så det är mycket sådan musik hemma hos oss, men det beror kanske på att vi är från Texas. jag är jävligt stolt för mitt ursprung. Även om jag inte är hel amerikansk, men i alla fall, jag kommer i alla fall från texas.
 
Det blir hemresa om nått år hem till släkten, efter man gått ut gymnasiet. jag är inte säker på vad jag ska gå för gymnasielinje. men det är ju ett år kvar innan jag ska välja men i alla fall.

Nu tänker jag gå in på rummet och kolla på någon mysig film av alla dom typ 1000 filmerna man har. Och sen sover man till klockan 3 i morn och så får man drömma hur mycket man vill, föresten så vill jag träffa älskling i morn, men det går ej , så jag får väl ringa joel och fråga om vi kan va. :D Han är typ som min bror så han är lätt och snacka me, och han är ihop med min bästa vän. Älskar Joel, du är min bror och det vet du :D

Men godnatt då, på söndag bär det av till Anton & Albin och mysa. :D Älskar dom två grabbarna. :D
Nu blir det filmtittande för min del.
Tjena Moss.
image7

Ni som trodde att jag skulle gå och kolla på film hade fel, för jag stannade här. Och tänkte lyssna på Salem ett tag till. Han är ett geni. Har aldrig hört han prata innan så det blev en chock för mig när han började snacka på grammisgalan, han har så söt röst. xD gillar hans yviga hår med, för det har jag med, men kanske inte på mina bilder men annars har jag det största yviga håret på skolan. Hatar min frisyr, men ibland kan den bli jävligt bra, som den blev på bilden.  Just nu sitter jag och lyssnar på It's True - Salem Al Fakir om och om igen. Har suttit och lyssnat på den hela kvällen. Men nu är det faktiskt dags att gå och kolla på Skenet Bedrar. Så skriver jag i morgon. :D´Tjena Moss // Beca O'Riley


<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla fin gumman

2008-01-12 @ 15:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0