Hejsan.. xP

idag började andra veckan i skolan och det sög totalt. Vi spelade innebandy på gympan och tjejerna i min klass ar såklart inte med, så jag var tvungen att jobba för hela laget på baklinjen. Sen var det mat med Alex & Emma, det var någon köttgryta & nudlar fast det var spagetti. Sedan var det dags för franska, man fattar ínte vad hon säger heller,

Sedan var det dags för bild som är ganska rolig för vi har eget projekt nu och jag ska fotografera + redigera, men vet ej hur det blir för elin & frida ville att jag skulle fota dom men jag vill fota människor i byn.

så dagen blev helt förstörd och mamma kom inte förens 20 till mormor. och då skulle hon och hämta pappa i svängsta ..

 min dag sög, men i alla fall i morn är det till 16 . orkar inte med det längre och absolut inte när annika inte är i skolan.. men vi ses om jag överlever dagen.

image23

snacka om att jag älskar One tree hill, kollat på det hela natten :D


Kommentarer
Postat av: Filuren

Hejsvejs !!

2008-01-15 @ 17:43:45
URL: http://www.veckorevyn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0