Jag älskar dig, förstår du det ?

God kväll
Om en stund så börjar Ugly betty och det måste man ju se. Har varit sjuk idag. mådde skitdåligt så gick hem från slöjden när den var slut, och föresten på slöjden, så håller jag ju på med min tröja men den blev askass & astajt så jag & katarina bestämmde att jag fick göra ett onetreehill linne :D och jag blev hur glad som helst, lol. :D

men nu slipper jag köpa det i alla fall men ska köpa ett också. :D
älskar verkligen oth :D
så gick hem till mormor och så och hjälpte dom :D

sen var det slapp hela eftermiddan, och sen vare hem och äta tacos, och nu ska man snart kolla på Ugly Betty som börjar om ungefär 5 minuter :D så ses. :D

image24

det var häromdan, innan man gick till skolan vid 11. :D

xxx Beca

Kommentarer
Postat av: Charlotte

sötnos:)

2008-01-20 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0