Jonas Brothers, <3

har varit sjuk i 2 dagar nu, så har inte hunnit vara här, för har bara legat i sängen och sovit.
igår hade jag så ont efter att jag hade ramlat i trappan i söndags, nu blir absolut inte mitt knä bra igen, ..
idag kändes det som om jag skulle spy, så jag gick hem till mormor, men dom var hos frissan så mormor blev jätterädd när jag kom ner till henne, jag hade skrikit men hon hörde visst inte, kollade i alla fall på Ellen Degenerous om man stavar det så, men i alla fall då var The Jonas Brothers med, och jag har bara hört dom tsm me Hannah Montana, men dom var mkt bättre utan Hannah, inget dumt mot hannah, men dom var bättre så.,
och dom är så söta, har lyssnat på deras låt S.O.S. hela kvällen, så den sitter i huvet nu, men i alla fall, dom är riktigt bra, :D
så nu är det dags för andra avenyn och ugly betty och så ska jag tvätta håret, det behöver verkligen det, och efter det så är det dags för säsongsstarten på Brothers & Sisters, så man har hela kvällen fullspikad. :D
men hej då, jag lägger in en söt bild på the jonas brothers, hej då. :D



xxx Beca
 
image32

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack söta du, det är faktiskt second hand läsglas som är just for fun! Mina ögon är i perfekt shape!

2008-01-22 @ 21:32:37
URL: http://vidunderligalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0