Kärlek?

Idag har jag undrat vad kärlek är egentligen. Finns det sådan kärlek som inte kan brytas ? Finns det någon därute för mig kanske många undrar ?Jag tror det finns det. Jag vet inte varför men jag tror det.

Nu ska vi egentligen äta men jag skiter i det. Min mamma är en jävla perfektionist. Hon ska ha allt perfekt annars så måste hon fixa det ännu mer.

Så nu smiter jag iväg från dom till min music. Pappa vill att jag ska göra en Old'School skiva till han, det skulle vara kul. Både han och jag gillar "The Great American Songs"..

Jag vill bara utomlands just nu. Till Grekland. När jag tänker på Grekland så påminner det mig om Systrar i Jeans som dessutom kommer ut med en ny film i år, tre år efter den första. image16

Vad ska man göra ikväll då? Kanske åka och  hyra en film elr så sätter man sig i soffan och kollar på dom man redan har. Och det är många. Klockan 3 går man väl och lägger sig, men om 3 timmar så får man se det första avsnittet av OneTreeHill season 5, längtar så. Snart kommer ju hairspray på dvd med så då får man ju köpa den.
Annars blir det väl att sitta och lyssna på mp3n & kolla i språkresekataloger i massor. I morn ska vi till Albin & Anton. Älskar dom två pöjkarna. Men anton har så litet temperament, elr tålamod.


Och jag måste ju börja kolla på sex & the city boxen snart.  Har ju 6 säsonger att se. ´Det är så bra.
Men i alla fall nu ska jag inte skriva så mkt mer, utan gå och lägga mig i sängen och lyssna på RyanDans skiva som jag fick av Alexandra i julklapp.
 
Tjena Moss.
xxx Beca

Kommentarer
Postat av: emelie

tack så mycket :) jag har redigerat en stillmall under design, testa dig fram så brukar det funka!

2008-01-12 @ 20:12:46
URL: http://vidunderligalivet.blogg.se
Postat av: Sandra

En av dem på bilderna är "Serena"
Blake Lively ;)
Älskar henne ;D

2008-01-21 @ 18:22:46
URL: http://sandraheterjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0