Räcker det om jag älskar dig ?

har läst en underbar bok, som heter räcker det om jag älskar dig ?, den är helt underbar, det är kanske drf jag inte har varit inne här på några dagar, aah, elr jag började läsa boken i torsdags kväll och blev klar i går kväll, det r katarina von bredow som har skrivit den och jag absolut älskar hennes böcker, dom får allt verka så enkelt, men den andra anledningen j att jag inte har varit här är för att internet inte funkat sen torsdags, så det är kanske drf. 


nu sitter jag här och mår skitdåligt för jag skyller på bea för att hon inte umgicks med mig på festen. Men det är mitt fel, för jag umgicks med lisa som jag bara träffar på sommaren och i sommar så träffas vi kanske inte, så förlåt bea, för att jag sa så, jag älskar dig, det måste du förstå, <så jag frågar dig räcker det om jag älskar dej ? 

skola i morn då, och det är simmning på schemat första lektionen, men jag kan ej vara med, stukat/vrickad fot, mage som mår skit, huvud som vill sprängas... + ont i hela kroppen,. sen är det franska andra lektionen, så tråkigt som det än är, men har i alla fall Frida & Linnea där..sen är det dags för bild, som verkar vara mitt nästbästa ämne nu för jag får jobba med mitt egna projekt, och det är fotografering. 
älska ju att fotografera så det ska bli så kul, älskar det, 

om några minuter börjar onetreehill, ska se det ändå fast jag har sett det innan, det händer inte så mycket i dagens avsnitt, men väntar mest inför onetreehill season 5 & gossip girl här just nu, men season 5 av oth örjar nog inte förens juni, tror jag, men jag hoppas att det börjar i april elr maj, 

så vi ses vä senare, inget har hänt de senaste dagarna så jag har inte så mkt att skriva om,, men jag aa, vi ses

xxx 

// Beca  ..  <333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0