26 MARS

Varför?
varför måste allt avara så svårt?
varför tycker bara killar om pinnsmala tjejer med blont hår & stora bröst?
varför kan dom ente tycka om en tjej som är normalbyggd, brunett & gillar att läsa?
varför ska det vara så?

Har blivit besatt av en bok, Om jag kunde drömma heter den. Jag kan ente släppa blicken från den, så den ska jag lägga mej och läsa nu :D
och sen ska jag ut och fotografera, för jag har inget annat att göra, jo drömma, men det går inte så särskilt bra. så nu ska jag ut och ta lite vinterbilder.

grattis till Evelina som fyller år idag också. :)

är helt besatt av Those dancing Days, Ane Brun, Maia Hirasawa, Kate ´Nash, Salem Al Fakir, Veronica Maggio, Ámy Winehouse också. :D

så, ha en bra dag.

xoxo

Kerstin Beca

Kommentarer
Postat av: elin

tyck till på min blogg ;)

2008-03-26 @ 13:46:38
URL: http://enny.fashionblogg.se
Postat av: evelina

haha, thx. ^-^

fattar inte heller hur endel killar tänker ibland..

2008-03-27 @ 21:36:56
URL: http://evelinalind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0