Älskar dej, det ska du veta !

Hejsan Hoppsan. 
min andra dator dog igår., 
jag är så ledsen, nej det är jag faktiskt inte. 
men lite sur. 
nu är det snart dags att duscha, platta håret & kolla på Cinderella Man. :) 

asså jag kollar på den hela tiden :D 
elr så ska jag kolla på Så ska det låta för femte gången. xP 
elr nån annan film, har ej bestämt mej. Kanske falling for a dancer, som jag faktiskt ej har sett. 
har massor av filmer jag inte har sett. men jag är ju ett filmgeni ändå. 
ska till bror på lördag, och kolla på andra chansen i melodifestivalen. Jag vet vilka han hejar på,. the poodles, 
Men nu ska jag och duscha kanske. 
ni kan annars gå in på bdb & frida.se och kolla på mina sidor där, heter iamgossipgirl på båda 2. 

hejhoppsan. 

xoxo

Beca 

image38

ÄRAN TILL BILDEN BLIR BJÖRN GUSTAVSSON, SVERIGES NYA ÄLSKLING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0