Learn to love again ?

har sett denna 3 gånger idag, jag är definitivt kär. 
och älskar en låt på soundtracket, som heter "i will learn to love again" - Kaci som jag helt enkelt älskar. 

snart påsklovet, vad skönt.
men en fråga jag har undrat om är just den låttiteln, will i learn to love again ?

efter att ha fått mitt hjärta krossat så många gånger, så vte jag faktiskt inte. 
vill bort från ofm nu, vill bort härifrån, till någon annanstans. någon som vet var jag kan fly ?
även om det ente är så många som läser detta, så ni som gör det, kan väl i alla fall kommentera. 

och ni har blivit JÄVLIGT dåliga på att kommentera, är det så svårt att bara skriva en liten kommentar för att göra en tjej med ett brustet hjärta lite glad i alla fall ? 

får kanske ny dator i veckan eller nästa vecka av pappa. hans laptop ska bytas ut så han ska ge den till mej :D 

jag saknar många personer men mest så saknar jag nog bea, christian(tjörn), emelie, evelines, <333
ni kan väl släppa någon liten kommentar som gör mej glad :) 

tror jag har lyssnat på kacis låt typ 20 gånger nu, den får mej att skriva. 
såg också att mitt msn(macmsn) var med i the perfect man, och jag ska få en ny macdator nu ;:D 

glad som satan. 
jag tror jag aldrig kommer att riktigt innerligt att lita på människor(nya personer), jag släpper ente släpper ente nytt folk mej nära för jag vet att dom kommer svika. 
som alla andra i mitt liv har gjort. 
så är mest en ensamvarg. 

men idag var det skola, sen hem och kolla på the perfect man, och sen sova lite(funkade ej), 
nu ska mamma snart platta mitt hår, och pappa ska fixa pc:n , sen går jag nog och lägger mej, och kollar på the perfect man igen, älskar den filmen. 

i morgon börjar man kl 10.05 :) 
och går i 6 timmar efter det, men sen är det hem och sova. + att träna på fysikprovet. 
som jag kommer få ig på. 

men i alla fall, puss 

XOXO 

Beca, the lonley girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0